Mit kell tennem, ha…
Sérült csomagolást – terméket kaptam?
Azonnal írjon ki kárbejelentést a futár jelenlétében, hogy problémamentes reklamációs eljárást tudjunk elindítani. Még akkor is írja ki, ha a csomagolás sérült, de a termék rendben van. Kérjük, mielőbb csomagolja ki, hogy megbizonyosodjon arról, hogy minden rendben van. Ne felejtse el fényképpel dokumentálni a teljes folyamatot (csomagolt doboz, kicsomagolás után magát a terméket), majd lépjen kapcsolatba velünk.
Nem találta a számlát a szállítmányban?
A számlát a rendelés adataival együtt e-mailben küldjük. Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt, ellenőrizze a SPAM mappát, majd lépjen kapcsolatba velünk. A számlát azonnal elküldjük Önnek.
Rossz számlázási adatokat adott meg?
Az előlegszámlát a rendszer az Ön által megadott adatok alapján automatikusan állítja elő, ha téves adatokat adott meg és a rendes számlán is hibás adatot talált, írjon nekünk vagy lépjen velünk kapcsolatba ügyfélszolgálati vonalunkon keresztül.
Hiányzik a termék valamelyik eleme vagy alkatrésze?
Egy majdnem tökéletes rendszert is néha befolyásolhat az emberi tényező. Ha valami lemaradt a csomagolásban, ne habozzon, és tudassa velünk a info@2energy.hu oldalon, vagy lépjen kapcsolatba velünk.
Nem találja az összeszerelési útmutatót?
Azokhoz az árukhoz mellékeljük az összeszerelési és kezelési utasításokat, amelyeknek a természete ezt megkívánja. Ha véletlenül kidobta a csomagolással együtt, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@2energy.hu e-mail címen, azonnal elküldjük Önnek a kézikönyvet.
Nem elégedett a termékkel, vagy ki szeretné cserélni?
Ha a termék nem felel meg az elvárásainak, jelezze felénk! Gondoskodunk róla, hogy ezt helyrehozzuk. Előre is köszönjük, hogy kicsomagolás után nem dobja ki azonnal a csomagolást! A termék visszaküldése esetén csak az eredeti csomagolásban lehetséges a visszaküldés.
Felhívjuk figyelmét, hogy az adóazonosító szám alapján vásárolt termékek, ill. a termék visszaküldése nagykereskedelmi ügyfelek számára nem lehetséges.